Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Понеділок, 23.10.2017, 05:14





Ви увійшли як Гость
Група "Гости"
 
Меню сайту
Наше опитування
Чому Ви не ділитеся своїми напрацюваннями? =) ?
Всего ответов: 233
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гость,
Форма входу

Гость,

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Конспект інтегрованого заняття "Туристична подорож на острів Здоров’я"

Люта Людмила Василівна,

завідувач 

Д/садка №44 «Колосок» с.Новогнатівка,

Миколаївської сільської ради

Волноваського району

Донецької області

"Туристична подорож на острів Здоров`я"

(конспект інтегрованого заняття у різновіковій групі

для дітей дошкільної підгрупи)

Мета. Надати змогу дітям використовувати набуті теоретичні знання та життєвий попит під час туристичного походу.   Вчи­ти дітей помічати забруднення природного середовища й прибира­ти його. Формувати уявлення про те, що треба так взаємодіяти з приро­дою, аби не зашкодити ні їй, ні собі. Продовжувати вчити  засуджувати негативні вчинки дорослих та дітей щодо довкілля. Збагачувати знання про цілющі рослини, вчити розріз­няти кілька видів (подорожник, м'я­та, чебрець, липа), закріпити правила їх використання. Привчати грати й розважатись у природних умовах. Практично відпрацьовувати техніку долання природних перешкод. Вихову­вати любов до рідної при­роди, турботливе ставлення до неї. Створювати радісний настрій у дітей.

    

      Обладнання: у двох кошиках ма­ленькі м'ячики з наклеєними зоб­раженнями речей, що потрібні для походу (панама, вода, бинт, зеленка, пластир, вата, ліхтарик, спеці­альний килимок для походу —тощо), а також тих, що будуть зайві в рюкзаку туриста (крісло, комп'ютер, стіл, іграшки тощо); два великих рюкзаки, низенькі пеньки, 2 прапорця, підвішений ка­нат, дрова (безпечні для дитячих рук), стрічкові вог­няні язички,  пластикові пляшки з водою, 2 тенісні ракетки, 2 ложки,4 палички, 2відерця, овочі, сіль, 2 сачка, ці­лющі трави в торбинках, сигнальні карточки (червона та зелена),  поліетилено­ві торбинки для збирання сміття, рюкзаки (індивідуальні),  2 казанка, 2 триноги, 10 -"мухомо­рів"; 11 -"жабок", доріжка «Здоров'я», 9 обручів, 2 лави, 2 кошики, колоди, килимки,  м'ячі ,2 іграшки-посібника — великої пластикової пляшки з прив'язаними до її горлечка 6  стрічок, на кінці яких— па­лички; клітка, в якій по 10 птахів, комах, тварин; очерет, іграшки – зайчик, білка; шишки; обруч з сіткою на дереві; пугач (картинка та маска); 3 дуги;  басейн; комахи, які потрапили у воду;магнітофон; 3 мішечка з травами; 3 чайничка з відваром лікарських рослин тощо.

 

     Попередня робота.

 Бесіди про лікарські рослини та  спосіб життя, розглядання картинок із зображенням лікарських рослин.

Бесіди про правила поводження в природі, про туристів та походи в природу.

Вивчення комплексу ЗРВ, розігрування мімічних етюдів.

Прове­дення психокорекційних вправ.

Робота з дітьми над цілими серіями тем у повсякденному житті  й виконання практичних та ігрових завдань:

«Значення режиму дня для здоров'я »;

«Виховання культурно – гігієнічних навичок»;

«Значення загартування для здоров'я»;

«Необхідність споживання корисної їжі»;

«Формування позитивних емоцій» тощо.

Ігрова діяльність:

різні види естафет;

сюжетно – рольові ігри «Родина»та «Лікарня»;

рухливі ігри «Пугач та пташки», «У ведмедя у бору» тощо;

 ди­дактичні ігри з охорони життя і здоров'я «Оціни вчинок», «Так — ні» тощо;

свята та розваги спортивного напрямку тощо.

 

 

 

 

Завдання за лініями розвитку

 

Фізичний розвиток

Продовжувати вчити дітей по­водитися спокійно у природному довкіллі, орієнтуючись в основних правилах пово­дження в природі, виявляючи інтерес до тварин, позитивно реагуючи на спілкуван­ня з ними.

Учити дітей активно рухатися, виявляти ін­терес до визначення відповідності рухів зраз­ку, намагатися випробувати себе у складних вправах, зосереджувати увагу на своїх від­чуттях.

Учити контролювати гігієнічний стан свого тіла та дотримання правил гігієни.

Спонукати користуватись деякими способа­ми зміцнення здоров'я. Сприяти виявленню чуйності та взаємодо­помоги.

 Викликати бажання грати в рухливі ігри на свіжому повітрі, свідомо дотримуючись правил поведінки в природі.

Учити надавати першу допомогу.

Формувати потребу дбати про своє здоров'я та здоров'я інших людей.

Формувати навички праці у природі, умін­ня самостійно приймати рішення, виконувати практичні дії.

Вправляти в умінні підлізати під дугу в положенні стоячи на колінах, опираючись на передпліччя рук, пере­ступати через колоди (висота 20 см), стрибках, у бігові  в природних умовах.

 Розвивати фізичні якості: швидкість, силу, спритність, витривалість; активізувати рефлекторні зони стопи; виробляти руховий стереотип правильної постави.

Виховувати колективізм, бажання зростати здоровими, веселими та спритними; підвищувати емоційний тонус.

Формувати інтерес до виконання вправ за допомогою вико­ристання нестандартного обладнання та уяв­лення про здоровий спосіб життя , навички його застосування.

 

 

Соціально-моральний розвиток

Закріплювати назви диких тварин, птахів, комах; правила поведін­ки в лісі, біля водойми; учити дотримуватися правил природокористуван­ня.

Розвивати бажання чинити опір шкідливим звичкам, за допомогою дорослого дбати про безпеку своєї життєдіяльності.

Формувати вміння регулювати власну пове­дінку, брати активну участь у розподілі ро­лей,  нама­гатися уникнути конфлікту.

Формувати екологічну поведінку, прище­плювати любов до природи рідного краю.

Учити милуватися красою рідної природи, охоче спостерігати за довкіллям, бачити не­звичне і прекрасне.

Навчати орієнтуватися у реальних умовах жит­тя, пристосовуватися до незвичайних вимог, конструктивно впливати на людей.

Учити дітей розуміти, що здоров'я є неоці­ненним скарбом.

Спонукати здійснювати самостійний вибір щодо видів спорту, вибору занять, щоб за­йняти себе на тривалий час.

Підводити до розуміння, що право па життя мають усі тварини природного довкілля. Викликати бажання дбати про збереження рослин і тварин, доглядати та охороняти їх.

 

Емоційно-ціннісний розвиток

Розвивати спостережливість за жуками, метеликами, жабка­ми, пташками. Усвідомлювати соціальну значущість своєї діяльності у природі.

Формувати уміння спостерігати за поведін­кою інших, активно наслідувати позитивні вчинки, не стримувати свої почуття, свій на­стрій, уміти висловлювати своє ставлення до явищ оточення.

Спонукати отримувати задоволення від своєї кмітливості та практичної спромож­ності; привертати увагу дорослого до своєї здатності довести розпочате до кінця, дола­ти труднощі на шляху до мети.

Учити прихильно ставитися до тих, хто доглядає за рослинами, і негативно — до тих, хто їх знищує.

Виховувати любов та бережне ставлення до лісу, його мешканців, виховувати по­зитивне емоційно-ціннісне ставлення до тварин.

Учити виявляти внутрішню позицію щодо предметного довкілля, орієнтуватися в ньому. Вправляти в умінні використовувати різні спо­соби реагування на різні життєві події.

Вправляти в уміння аналізувати власну по­ведінку в самостійній діяльності.

Учити співчувати рослинам, тваринам, які по­терпають, викликати бажання їм допомогти.

 

Пізнавальний розвиток

Виховувати інтерес до природного середови­ща, прагнути за допомогою дорослого дослі­дити його. Давати знання про вплив занять фізкульту­рою та спортом на організм людини; розпо­відати про згубний вплив шкідливих зви­чок.

Ознайомлювати з природою рідного краю. Формувати уявлення про різні види місце­вості, про багатства рідної природи.

Поглиблювати знання дітей про свій орга­нізм, правила загартовування, відпочинку, режим дня.

Підводити до розуміння, що той, хто дбає про організм, дає йому змогу правильно розвива­тися і бути здоровим.

Ознайомлювати з проблемою забруднення на­вколишнього середовища; підвести до розумін­ня необхідності охорони довкілля.

 

Мовленнєвий розвиток

Збагачувати світогляд дітей віршами про здоров`я .

Учити висловлювати своє ставлення до на­вколишнього.

Активізувати словник назвами лікарських рослин.

Розвивати вмін­ня правильно висловлювати свою думку під час відповіді на поставлені запитання.

Ввес­ти до словника дітей слова, пов'язані з туризмом (намет, турист, привал, вогнище).

 Під час розповідання сте­жити за правильною побудовою діть­ми простих та поширених речень.

 

Художньо-естетичний розвиток

Розвивати сприйнятливість до краси приро­ди.

Спонукати до активної передачі своїх вражень від спілкування з природою у образотворчій діяльності.

Учити виконувати індивідуальні композиції, розвивати художній смак.

У процесі малювання стопами ак­тивізуються й удосконалюються такі психічні функції, як зорове сприйнят­тя, уява, пам'ять, мислення.

 

Креативний розвиток

Виховувати уміння орієнтуватися в тому, що зовні гарне не завжди безпечне. Виховувати відчуття зовнішньої та внутріш­ньої краси, бажання передавати свої пережи­вання в танці, пісні, театралізованій діяльності. Учити аналізувати, самостійно робити ви­сновки, узагальнювати.

Учити обґрунтовувати власну думку.

Заохочувати до практичних і розумових дій, спрямованих на розв'язання проблем.

Викликати бажання працювати творчо, з фан­тазією, виявляти творчу ініціативу, винахід­ливість. Спонукати до активної пошукової діяльності

 

 

Діти під музику заходять на спорт. майдан .

 

Вихователь

Доброго ранку! — мовлю за звичаєм.

Доброго ранку! —кожному зичу я.

Доброго ранку! —гостей я вітаю.

Щастя, здоров'я усім вам бажаю!

 

Раз, два, три, чотири, п'ять —

Час нам подорож почать.

І цікаву, і незвичну,

Не просту, а туристичну.

 

Раз — пригода, два — пригода,

 Всі готові до походу? (Так!)

 

Перевіримо це в мить.

Що від сонця захистить?

                                (Панама) (одягають)

 

А щоб болю не відчути,

Що на ніжки треба взути?

                                  (Кросівки) (показують)

 

Якщо хтось подряпав ніжку

 Чи забив коліно трішки,

Знає кожен, треба мати...

(Бинт, зеленку, пластир, вату).

 

Вихователь

Діти, на перший, другий розрахуйся! Той, хто під № 2 – десять кроків вперед! Руш!

Діти, ви розділилися на дві команди. Кожна команда має свою назву . Одна – «Партія зелених», друга – «Червона книга». Команди! На ліво! Кругом!Кроком руш! На місці стій ! Кругом! (діти діляться на 2 шеренги, а потім і на дві колони).

Щоб вирушити у похід треба зібрати рюкзак

 

Естафета "Збери рюкзак"

Діти діляться на дві команди, перед кожною на відстані 2 м стоїть кошик з м'ячиками із зображеннями речей , а ще далі - великий рюкзак.

Учасники обох команд по черзі під­бігають до кошика, беруть м'ячик, на якому зображений предмет, що, на їхню думку, потрібен у поході, і кида­ють його в рюкзак.

Виграє та команда, яка швидше і з меншою кількістю помилок збере рюкзак туриста.

 

Вихователь

А ще, щоб бу­ти вправними, сильними та смі­ливими туристами, щоб подо­лати всі перешкоди, які будуть зустрічатися на шляху, нам по­трібно добре підготуватися.

 

Вступна частина

Під музику діти розбігаються врозтіч, а коли музика закінчується усі шикуються

 за зростом.

Під час розминки виконують ходьбу звичайну, на носках, на п'ятках, з високим підніманням колін, спиною вперед, приставним кроком боком ,потім діти йдуть босоніж по кінезорефлексотерапевтичній доріжці:(сідають на лавку, розбуваються, після ходіння по доріжці «Здоров`я » (знімають чешки, взуваються та вирушають далі)

• ставлячи ліву стопу повністю, праву на носок;

• ставлячи праву стопу повністю, ліву на п'ятку;

• звичайною ходою.

 

Ну що ж, ніжки ми розім’яли. А тепер будемо розминати свої ручки, покажемо які у нас «Вправні ручки». Діти обох ко­манд по черзі підбігають до іграшки-посібника — великої пластикової пляшки з прив'язаними до її горлечка 6  мотузок, на кінці яких— па­лички, намотують мотузку на паличку, та команда, члени якої перші закінчать намотувати палички й переможе.

 

А тепер треба розім’яти м`язи  тулубу.

 

Що в поході треба, діти,

Як захочете попити?

(Вода).

 

Діти підходять до пляшок з водою, беруть по дві пляшки, потім розходяться по

спортмайдану, розстеляють килимки та стають перед ними.

Комплекс загально­розвивальних вправ

"Підніміть пляшки  вгору"

В. п. — основна стійка.

Руки з пляшками підняти до рів­ня грудей, вгору, опустити до рів­ня грудей, а потім повернутися у в. п. (8-10 разів, темп середній).

"Нахились уперед" В.п. — стоячи на колінах, руки з пляшками біля грудей.

Нахилити тулуб уперед, руки розвести в сторони, а потім по­вернутися у в. п. (8-10 разів, темп середній).

"Повернись ліворуч - праворуч "

В.п. — стоячи на колінах, руки з пляшками біля грудей.

Виконати поворот тулуба пра­воруч, руки розвести в сторони, повернутися у в. п.

 Ті самі рухи виконати з поворотом ліворуч. (8-10 разів, темп середній).

"Пограємось ніжками"

В.п. — сидячи на килимку, ноги нарізно.

Нахилитися, поставити як можна далі , не згинаючи колін, випрямитися -  руки в боки.

Нахилитися, узяти , поставити перед собою  (8-10 разів, темп середній).

"Прогнись у спинці"

В. п. — лежачи на животі.

Прогнутись у спині, відірвавши ноги й руки від підлоги, повер­нутись у в. п. (8-10 разів, темп середній).

"Пострибаємо"

В.п. — основна стійка.

Виконувати стрибки (ноги на­різно, руки в сторони), поверта­ючись у в. п. (8-10 разів, темп швидкий).

 

 

 

Основна частина

Вихователь. Гаразд, діти, ми доб­ре розім'ялися.

Тепер я бачу: ви гото­ві до походу.

 

Дитина

Тож зберімося гуртом

 Ми часу не гаємо.

Перешкоди всі разом

 Хутко подолаємо.

 

Увага! В одну колону за мною ши­куйсь! Кроком руш!

Під бадьору музику діти крокують навколо спор­тивного майданчика

 

 По­гляньте — що це? (це гриби).

Які це гриби ? (Але це отруйні мухомори).

А що ви можете про них розповісти?

(Хоча вони й отруйні, але їх не можна знищувати, бо вони не для всіх отруйні , для деяких тварин – це ліки). Тому нам треба обереж­но пройти по доріжці, щоб не заче­пити їх. Коли ж хтось-таки зачепить, ми це почуємо — мухомор задзвенить.

Виконується ходьба "змійкою" між пред­метами.

 

Коли підійшли до болота почули квакання жабок(запис).

 

Вихователь. Жабки розповідають про те, що на їхньому болоті побував злий чаклун , який забрав у полон усіх звірів, комах та птахів (клітка, в якій сидять полоненні тварини),а жабки встигли сховатися під воду. Вони просять нас визволити з полону усіх мешканців болота, але птахів посадити на дерево, звірів відправити до лісу, а комах розмістити поблизу болота.

 Ми врятували птахів, звірів, комах , тому жабки вирішили нам допомогти — підставили свої спинки, щоб ми перейшли болото. (Виконується ходьба-переступання з жабки на жабку).

 

Вихователь. Ну ж бо, діти, ви впі­знали, кого ми зустріли в лісі? Так, це зайчик. Він дуже любить гратися м'ячем. Давайте й ми пограємо з ним.

Діти метають м'яч у горизонтальну ціль обома руками знизу. Відстань – 3 метри (кошик з пластикових пляшок).

 

Вихователь. Рушаємо далі. Бачи­те — на пеньочку білочка сидить. Допоможемо їй зібрати шишки та закинути у дупло (на дереві обруч з сіткою).

Діти метають шишки у вертикальну ціль.

 

Вихователь. Як приємно прогу­лятись у чарівному лісі! Подивіться, хто нас зустрічає?

(Пугач). А чи хочете ви зараз  пограти у гру "Пташки та Пугач".

                  Хід гри.

 Лічилкою обирають "Пугача" (він одягає маску). Усі інші діти — "пташки". "Пугач" спить у центрі кола, а по колу розміщені обручі -"гнізда". В кожно­му з них — "пташка". Діти промов­ляють слова:

 

 Пугач, пугач — очі великі,

 На гілці сидить,

 дуже міцно спить.

 Вранці пташки заспівали —

 Пугача вони злякали.

 Подивився він —

 і вмить як злетить...

Всі діти полишають свої місця й під му­зику біжать по колу. Коли музика замов­кає, "пташки" займають свої "гнізда". Хто не встиг, той стає "пугачем". Гра повто­рюється 3-4 рази.

Діти разом промовляють віршовані рядки і виконують відповідні рухи.

 

Ось травичка нахилилась

І ворота відчинились.

(Підлізання під дугами, стоячи на ко­лінах та опираючись на передпліччя рук).

 

Тут гора висока, друже,

Й кропива жалюча дуже,

Ніжки тупають, стрибають,

Цю рослину обминають.

 (Перестрибування через колоди зав­вишки 20 см).

 

Вихователь. По місточку через воду

                          Подолаєм перешкоду.

 

Переправа через місток.

Дві команди дітей шикують­ся в колони одна навпроти одної на відстані 10-12 м. Перша дитина в кожній ко­лоні тримає прапорець. Між колонами посередині майдан­чика стоять паралельно дві гім­настичні лави. За сигналом ви­хователя перші номери з колон №1(Партія зелених) та №2(Червона книга) одночасно біжать до своїх лав, швидко проходять по них ("переходять через міс­ток") і стають у кінець колони навпроти. Після першої дитини в колоні біжить наступна і т.д. Виграє та команда, яка першою закінчить передачу прапорців з одного "берега" на інший, а колони №1 (Партія зелених) та №2(Червона книга)  поміняються місцями.

 

Дитина

Ми йшли, йшли, йшли

І галявину знайшли.

 Що ж бо сталося, галявко?

Тут і там порожні банки.

Та ще й, ніби всім на зло,

Під ногами бите скло.

 

Перша дитина.

Злодії тут побу­вали, он кущі переламали!

 

Друга дитина.

Треба нам усе при­брати, щоб було де спочивати.

Ми галявку прибе­рем і сміття, що на ній, зберем.

(Дітям роздають поліетиленові торбин­ки, й вони збирають сміття.)

Дівчинка. Ой, я врізала пальчика!

Хлопчик. Яка трава може допомогти при пораненні?

Друга дівчинка. Подорожник.

Третя дівчинка. Правильно, ось по­дорожник. Його треба помити, а в (мене, як у справжнього туриста, є в рюкзаку пляшка з водою. (Дістає пля­шку й миє листок). А тепер треба лис­ток подорожника трохи пом'яти й прикласти до ранки. (Прикладає подо­рожник до пальця та перебинтовує бинтом).

 

З'являються двоє хлопців-бешкетників. Вони голосно співають, смітять, у руках грає магнітофон.

Туристка. Погляньте, діти, які тут "гості"-бешкетники!

Тарасик. Ми не бешкетники. Ме­не звуть Тарасик, а це мій друг Петрик.

Петрик. Ми туристи.

Туристка. А що ж ви тут робите?

Тарасик. Ми мандруємо, ламаємо гілки, ловимо метеликів.

Петрик. Руйнуємо пташині гніз­да, мурашники.

Вихователь. Хіба справжні туристи так поводяться? Ось наші діти роз­кажуть вам про правила поведінки в лісі.

Проводиться гра "Поведінка в лісі"

за сигнальними картками: "можна" — зелена, "не можна" — червона.

Можна (зелена)

Не можна (червона)

Спостерігати за красою рослинного світу.

 

Розповісти дорослому: якщо ужалила бджола; якщо упав та сильно забив руку тощо.

 

Коли порізав палець, підняти руку та звернутись за до­помогою до дорослого.

 

Запаморочилась голова на сонці — сісти в тінь та покликати дорослих.

 

Залити вогнище водою або засипати землею.

 

Якщо змок,  переодягтися і не ходити в мокрих шкарпет­ках та взутті.

 

Мити руки  навіть у лісі.

 

На прогулянку до лісу одягти довгі штани, светр із довгими рукавами.

 

Відкриті частини тіла обробляти кремом від комах.

 

Розводити вогнище на тому місці, де воно було раніше.

Їсти незнайомі ягоди.

 

Збирати гриби та ягоди на узбіччі доріг або біля промисло­вих підприємств.

 

Жувати травичку, що випадково потрапила до рук.

 

Торкатися гнізда ос.

 

Розводити вогнище на сухій траві та під сухими деревами.

 

Розводити дуже великі вогнища або вогнища при сильному вітрі.

 

У суху спекотну погоду розпалювати вогнище.

 

Залишати тліюче вугілля.

 

Рвати та кидати квіти.

 

Розоряти гнізда птахів.

 

Брати з лісу з собою до дому тварин або птахів.

 

Туристка. Тепер ви зрозуміли, горе-туристи, як слід поводитись на природі? І що після вас має бути чисто?

Тарасик та Петрик прибирають те, що по­накидали на галявинці.

Тарасик (кашляє). Ой, я, здається, застудився!

Туристка. Наші діти знають, як можна допомогти тобі їм відомі ці­лющі рослини.

 

 Проводиться гра "Впізнай за запахом" (аромотерапія)

з використанням липового цвіту, чебрецю, м'яти. (мішечки з травами).

Пропонуються різні варіанти щодо  впізнавання трав у мішечках.

  1. 3-є  дітей за запахом впізнають трави, які знаходяться у мішечках.
  2. 3-є  дітей підходять та знаходять ту траву, яку пропонує вихователь.
  3. 3-є  дітей за запахом впізнають чай з трав та пригощають Тарасика.

 

Тарасик. Дякую, тепер я швидко одужаю.

Туристка. Діти, нагадаймо ще раз Тарасику та Петрику, що треба бе­регти природу.

 

Перша дитина

Щоб могли ліси цвісти,

Все живе в них бережи.

 

Друга дитина

Кожне зіллячко люби

І з пташками теж дружи.

 

Третя дитина

Сміття в лісі не лишай,

За собою прибирай.

 

Тарасик. Ми все зрозуміли.

Туристка. Приєднуйтесь до нас.

 

  Вихователь. А тепер проходимо за мною далі.

(Перед нами розбитий лагер туристів).  

Ось тут і зробимо привал. Ми довго мандрували та прийшов час відпочити та  поїсти. Але, щоб поїсти треба приготувати, тому за справу.

 

Ігри-естафети "Зберемо дрова". Біля кожної ко­манди лежать дрова. За сигналом ви­хователя перші гравці з обох команд беруть по дровинці й біжать із нею до визначеного місця. Поклавши її там, повертаються назад і передають ес­тафету наступним гравцям.

 

"Розпалимо багаття". Умови ті самі, тільки перенести треба стрічкові прапорці-вогники.

 

"Піднесемо воду". Біля кожної ко­манди стоять пластикові пляшки з во­дою. Перші гравці з обох команд беруть пляшку , підбігають до казанку, розкручують, виливають у казанок воду, поверта­ються назад. Потім передають естафету іншим.

 

"Перенесемо продукти для кулішу ". Перші гравці кожної команди тримають у руках тенісну ракетку, на якій лежить картоплина. За сигналом переносять картоплину до казанка й повертаються назад. Другі  наступні гравці з обох команд, притиснув­ши підборіддям до плеча і тримаючи цибулину, переносять її до того самого казан­ка. Треті гравці з кожної команди переносять до казанка морквину, тримаючи її двома паличками.  Четверті гравці — сіль у ложці, п'яті  — крупу у відерцях.

— Ось тепер усе є для приготування кулішу .

 

А тепер, мої малята,

Поки куліш вариться

Дружно заспіваємо.

 

Діти сідають круг багаття та виконують пісню "Фізкультура"

 

Туристка. Давайте потанцюємо (дитяча дискотека).

 

Туристка. Йдіть усі сюди, ось чуєте,як мелодійно співають пташки , як тут гарно (заливають вогник водою).

 

Вихователь. Так, діти, це – острів Здоров`я.  Так хто мені скаже, що треба робити, щоб бути здоровим? Під час відповідей, ми створимо «Квітку Здоров`я».

Давайте візьмемо в руки кольорові пляшки – це будуть  пелюстки нашої квітки.

 

♦ Здорова людина завжди радісна, весела, енергійна.

 (Покласти  навколо маленького обруча пластикову пля­шку (горлечком до середини).

 

Діти по черзі промовляють, викладаючи квітку

 

♦ Треба займатися туризмом, бо туристи — це люди, які люб­лять мандрувати.

Вони багато зна­ють про рідний край, бережуть при­роду.

Туристи мають бути сміливими, витривалими, кмітливими, веселими.

 

♦ Хто зі спортом дружить,

Завжди буде дужий,

І не кволий, і не хворий,

А бадьорий і здоровий.

 

♦ Здоров'я — основа усього на світі.

Здоровими бути бажають всі діти.

Для цього потрібно

Щоденно вмиватись,

Робити зарядку і не лінуватись.

 

♦ Себе гартувати водою і сонцем

 І солодко спати

З відкритим віконцем,

І овочі їсти, що нам подають, —

Вони нам здоров'я

І силу дають.

 

♦ А ми разом з любим татком

Вранці робимо зарядку.

Потім умиваємось,

Зручно одягаємось.

Тато на роботу йде,

А мене в садок веде.

 

♦ Про своє здоров'я дбай:

Бігай, присідай, стрибай.

 Аби грипом не хворіти,

Фізкультуру слід любити.

 

♦ Бути здоровим,

Повірте, це щастя.

Тож ходіть

Босоніж по росі.

По сніжку

Пробіжіться узимку —

 До ста літ доживете усі.

 

Ось ми усі разом і створили квітку Здоров'я . А що потрібно квітці, щоб рости?

( Сонечко)

 

Мімічна гімнастика "Сонечко".

 

Вихователь. Промінець "про­біг" по щічках, "полоскотав" но­сика (зморщити носика), "засліпив" очі (кліпати очима), "сів" на брівки (рухати бровами), на губки (витягну­ти губки трубочкою, усміхнутися).

Потім діти піднімають руки вгору, підставляють долоньки так, щоб сонце наповнювало руки теплом, розливалося по всьому тілу.

 

Вихователь. Сонечко спусти­лося на наші долоньки. Передай­те сонечко одне одному і скажіть добрі слова-побажання.

Діти (разом)

Усміхнуся сонечку:

 "Здрастуй, золоте",

Усміхнуся квіточці —

Хай вона цвіте,

Усміхнуся дощику:

"Лийся, мов з відра",

Друзям усміхнуся:

"Бажаю всім добра!"

"Бажаю всім здоров'я!"

"Бажаю всім  тепла!"

"Бажаю всім миру!"

Вихователь.

Діти! Ви усі здорові, дужі

І до спорту небайдужі.

Й далі про здоров'я дбайте,

Вітаміни споживайте. (Вручає кошик з фруктами).

 

Заключна частина

Заспокійлива ходьба, повернення тим же маршрутом.

Сьогодні, ми з вами здійснили похід на острів Здоров'я. Які ваші враження? Що ви відчуваєте? 

- У  мене є пропозиція давайте розповімо своїм молодшим друзям про свої враження за допомогою фарб? Як вам? Тоді запрошую вас до нашої студії «Чарівні ніжки» .

(Діти за бажанням вибирають техніку малювання пальцями та стопою – фарбами, маркером, пальцями). Така форма роботи з дітьми сприяє гармонізації роботи обох півкуль головного мозку та створює лише позитивний настрій.

 

Заходячи до студії, діти за бажанням вибирають техніку малювання стопами.

Для цього підготовленні  пластмасові ванночки, гуаш, маркери, шпалери, індивідуальні рушнички, мило, піддони з піском (пісок заздалегідь потрібно підда­ти термообробці в духовій шафі для дезінфекції).

 

Техніка "Ноги, які танцюють": діти опускають ступ­ні  у ванночки з кольоровими фарбами, потім малюють, ступаючи ногами по розгорнутому на підлозі аркушу паперу. Розповідають про свій малюнок.

 

Техніка "Чарівні пальчики":  малювання на плос­кому піддоні з піском  великим пальцем правої, а потім лівої ноги. Діти уявно малюють контури фігур. Цю впра­ву можна виконувати в пісочниці або біля водойми на піску.

 

Техніка "Писа­ти ногами": на під­лозі розгорнутий аркуш паперу . Діти, затискуючи маркер між великим пальцем ноги і чотирма ін­шими,  створюють малюнок.

 Після малювання ретельно вимити  ноги.

Категорія: Мої статті | Додав: Anelok (06.05.2016)
Переглядів: 694 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Щоб додати необхідна авторизація
Copyright Bilyk Elena © 2015