Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Понеділок, 23.10.2017, 05:22





Ви увійшли як Гость
Група "Гости"
 
Меню сайту
Наше опитування
Чому Ви не ділитеся своїми напрацюваннями? =) ?
Всего ответов: 233
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гость,
Форма входу

Гость,

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

План-конспект заняття "В країні Дбайливості"

«В країні Дбайливості» (заняття для дітей середньої групи)

Підготувала:вихователь ДНЗ № 21 «Малятко»

м. Біла Церква Київської області

Дєдухова С.В.

Програмове завдання: формувати знання про цінність кожної речі; навчати дотримуватися порядку і чистоти; розвивати спостережливість, уяву; виховувати охайність, дбайливе ставлення до предметів ужитку, бережливість.

 

Попередня робота: розглядання ілюстрацій, складання оповідань (за серією сюжетних картин) на тему: «Як доглядати за своїми речами». Бесіда про бережливе ставлення до побутових речей. Розгадування загадок, вивчення прислів’їв, віршів. Вивчення заклички «Вийди, вийди Сонечко». Ознайомлення з правилами про речі. Виготовлення одягу та взуття до дидактичної гри «Склади ціле». Виготовлення різнокольорових пелюсток до дидактичної гри «Склади квітку».

Матеріали, обладнання: Лялька «Квіткова фея», іграшка жук «Квіткожер», макет дерева, паперові картинки (одяг, взуття), ілюстрації, розрізні малюнки із зображенням одягу та взуття, килим-літачок, набір іграшкового посуду, різнокольорові пелюсточки, дощечки на кожну дитину (для викладання місточка), скринька, будинок «Квіткожера», декорації.

Хід заняття:

Вихователь. Діти, сьогодні до нас завітала Квіткова фея, але вона чомусь дуже стурбована. Давайте запитаємо її, що ж трапилось! А сталося ось що.

Розповідь вихователя.

Квіткова фея жила в країні Дбайливості, де росли квіти настрою, які мали чарівну силу. Пелюсточки дарували жителям добрий, веселий настрій і всі мешканці були дбайливі, чуйні. Вони жили в злагоді не тільки один з одним, а й зі своїми речами. Але злий Квіткожер заздрив цим людям і вирішив знищити країну Дбайливості. Він викрав усі пелюстки гарного настрою і квіти зів’яли. Жителі країни дуже змінилися, перестали посміхатися, ніхто вже не доглядав за своїми речами, а речі ображалися на своїх господарів. Ось так і з’явилася країна «Ображених речей».

 

Вихователь. Діти,а що таке образа?

Відповіді дітей.

Вихователь. Мешканці країни Дбайливості просять нас допомогти їм і повернути пелюстки гарного настрою. Але для цього нам треба зустрітися з Квіткожером. Ніхто не боїться Квіткожера? Вирушаємо на допомогу! Давайте уявимо себе метеликами. Ой, які у нас барвисті крильця. Полетіли. Ось ми і в країні Ображених речей. Погляньте, які незвичайні дерева ростуть: на них замість листочків ростуть речі. Що ж це таке? Та це ж предмети одягу та взуття. Гілочки дерев покажуть нам де шукати Квіткожера, якщо ми відгадаємо загадки.

 

Розгадування загадок:

1.​ Обидва схожі, як брати,

Завжди удвох, куди б не йшли,

Під ліжком, коли люди сплять,

А під столом коли їдять.

(Капці)

 

2.​ Подивишся – штани,

та обрізані вони.

(Шорти)

 

3.​ Верхи сідаю, на кого не знаю,

Знайомого вбачу, донизу скачу.

(Шапка)

Вихователь. Подивіться, гілочки показують нам дорогу. А що це за шматочки по всій вулиці розсипані. Так це ж Квіткожер розшматував увесь одяг та взуття і порозкидав його.

Дидактична гра «Склади ціле».

Діти складають розрізні малюнки із зображенням одягу та взуття.

Мовна гра «Скажи навпаки»

(брудний одяг – чистий одяг, світлий одяг – темний одяг, …)

Вихователь. Дітки, а ось у віршику так гарно сказано, як треба берегти чобітки.

Братикові чобітки

Червоненькі чобітки

Обійшли усі стежки

Спить Андрійко

Менший братик

То й вони вже

Хочуть спати

Я почищу чобітки

Ще й ослінчика знайду

У сухенькому куточку

Спочивати покладу.

Вихователь. Врятовані речі дякують вам за допомогу. Дітки, а як називають тих людей, хто не слідкує за своїми речами, не дбає про них, не миється, ходить брудним? (бруднулі, нечупари, замазури.). за допомогу врятовані речі дарують нам килим-літачок, на якому ми полетимо далі. А щоб не було нам сумно, пригадаємо прислів’я: «Чоботи нові, а підошви голі»; «Хоч сорочка одна, проте біла щодня»; «На неохайній людині всякий одяг поганий». Ось ми і прилетіли. Подивіться діти, а хто це розкидав іграшки, книжки. Запам’ятайте правила про речі:

Діти відповідають: «Де взяв – туди і поклади»;

«Кожній речі своє місце».

 

Вихователь. Діти, а ви знаєте правила користування книгою?

 

Діти відповідають: Дивиться книжки треба за столом.

- Не малювати, не згинати листочки.

- Не дивиться під час їжі.

 

Вихователь. Діти, давайте покличемо весняне сонечко, щоб нам і гостям нашим було тепло, сонячно.

 

Давайте закличкою покличемо сонечко.

 

Вийди, вийди сонечко

На дідове полечко

На бабине зіллячко

На наше подвір’ячко

На весняні квітоньки

На веселі дітоньки

Тут вони граються

Тебе дожидаються.

 

А тепер давайте скажемо, за що ми любимо сонечко.

 

Кожна дитина каже, за що вона любить сонечко (за те що воно золоте, яскраве, лагідне, тепле, …).

 

Вихователь. Сонечко буде нам допомагати шукати будинок Квіткожера.

Діти, подивіться, Квіткожер і до посуду добрався, розкидав по всій вулиці.

Дидактична гра «Закінчи речення».

 

Ми щоранку на світанні

Починаєм …(чаювання)

 

Наша старанна Наст юшка

Вміє мити чайні …(чашки)

 

Чомусь дуже швидко б’ються

У невдахи чайні …(блюдця)

 

Серед столу, мов начальник

Гарний та пузатий …(чайник)

 

Діти складають чайний сервіз за кольором на столик.

Вихователь. Ідемо далі шукати будинок Квіткожера. Ось я бачу яка гарна річка. Квіткожер зламав місточок. Давайте його побудуємо (кожна дитина бере дощечку і діти викладають місточок під музику). А ось і будинок Квіткожера. Давайте швиденько наговоримо повну скриньку добрих, ввічливих слів і подаруємо йому. Коли він відкриє скриньку і вдихне аромат чарівних слів, то стане добрішим і, може, віддасть пелюстки.

Мовна вправа «Поклади у скриньку чарівне слово».

Діти підходять до скриньки і називають чарівне слово.

Вихователь. Хто хоче подарувати Квіткожерові скриньку? Що з ним сталося після того, як він її відчинив? Він став добрим, ввічливим і віддав пелюсточки настрою.

 

Дидактична гра «Склади квітку».

Діти складають квітку і називають кольори.

Вихователь. Ну от, ми і допомогли жителям країни Дбайливості повернути їм пелюсточки. Погляньте, всі вони зраділи, настрій у них покращився. Всі вони співають, радіють, танцюють (звучить музика).

Список використаної літератури

 

1.​ Вакуленко Н.І., Гураш Л. В. Українська мозаїка – Тернопіль: Манрівець, 2013.

1.​ Паронова В.І. Мої улюблені вірші – Тернопіль: Підручники посібники, 2001.

Категорія: Мої статті | Додав: Anelok (20.07.2016)
Переглядів: 754 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Щоб додати необхідна авторизація
Copyright Bilyk Elena © 2015