Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Понеділок, 23.10.2017, 05:28





Ви увійшли як Гость
Група "Гости"
 
Меню сайту
Наше опитування
Чому Ви не ділитеся своїми напрацюваннями? =) ?
Всего ответов: 233
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гость,
Форма входу

Гость,

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

План-конспект заняття з розвитку мовлення

Тема: «Допоможемо Півнику».

Мета:

  • Зв’язне мовлення: формувати навички культури мовлення: слухати не перебиваючи, ставити запитання, вживати слова ввічливості, говорити спокійним, лагідним тоном. Відтворювати діалоги дійових осіб під час розповідання казки, близько до тексту. Розвивати діалогічне мовлення, вміння передавати емоції.
  • Граматика : вправляти малят у словотворенні ( добір слів прикметників до іменника).
  • Звукова культура мовлення: удосконалювати вміння малят чути окремі, найчастіше повторювані звуки. Тренувати вимову та диференціацію мовних звуків «ж», « ш», розвивати мовне дихання й артикуляцію, удосконалювати фонематичний слух.
  •  Виховувати допитливість.

Матеріали: ляльковий театр( курочка), кошик, ілюстрації до казки « Умій почекати», іграшка півник, лисиця, лікувальний чай, торбинки з травами, баночки з калино, малиною, смородиною, лимоном, тканина, пеньочки, DVDзаписколискової«Не можезаснутималюк».

Попередня робота: Читання оповідання Ушинського « Умій почекати», розгляд ілюстрацій до оповідання Ушинського «Умій почекати», заучування скоромовок.

 

Хід заняття

« Десь у полі, біля лісу,

Хатка гарная стоїть.

Біля хатки, зовсім поруч

Там струмок собі біжить.

Хто в цій хатці ми не знаєм,

Але ж хочеться дізнатись

Тож дивіться всі уважно –

Казка буде починатись»

  1. Заходить дівчинка з курочкою на руці, та корзинкою з ліками. ( співає пісню).

 « У півника горечко, заболіло горлечко,

Він холодну воду пив, на морозі походив.

А курочка кудкудаче біля півника аж плаче:

« Не пий півнику води, на морозі не ходи!».

А ми з малятами знаємо теж казочку про півника, який не хотів почекати і з ним трапилося лихо.

( Діти пригадують за малюнками та навідними питаннями казку К.Ушинського « Умій почекати»)

Питання:

  • Хто жив у будиночку? ( курочка та півник)
  • Що зробив півник спочатку? ( наївся зеленої смородини)
  • Що зробила курочка? ( лікувала півника)
  • Що потім зробив півник? ( напився холодної води)
  • Як цього разу лікувала курочка півника? ( гарячим чаєм)
  • Що після цього сталося з півником? ( пішов на тонкий лід і провалився)
  • А що з твоїм Півником сталося? ( Курочка розповідає, що півник захворів і не хоче лікуватися)

Вихователь: Малята, давайте поглянемо, що є в корзині? ( таблетки, уколи, гірчичник спрей).

  • Діти де курочка все це купила?
  • Чим можна лікувати хворого, щоб ліки були смачні? ( чай із трав, з лимоном, з медом, можна додати чай в калину, мяту)
  • Подивіться, у мене є смородиа, якщо її додати в чай, як він буде називатися?
  • Смородина – смородиновий;
  • Малина – малиновий;
  • Калина – калиновий;
  • Липа – липовий чай;
  • Лимон – лимоновий чай. Ще показую дві торбинки з травами мяти та липи, діти за за пахом впізнають їх ( дихальна вправа), називають назви.
  1. Я пропоную все це скласти в кошик та допомогти Курочці лікувати Півника. ( Складаємо все це в кошик та вирушаємо до хатинки Курочки).
  2. На шляху річка без місточка.
  • Що будемо робити?
  • Чи можна мочити ноги? Чому?
  • Як же нам перейти? ( Помічаємо лисичку).

Дидактична гра « Лисичка яка?».

Настюша, попроси будь ласка лисичку, щоб вона допомогла нам перейти річку!!!

Ігнатик попроси ти!

І Анюта попросить! ( Діти запитують).

Лисичка. Розкажіть мені швидші віршики , тоді допоможу!

Вихователь Що це за швдкі віршики? Не знаю. Та це ж скоромовки!!! Малята давайте швидше пригадаємо скоромовки, які ми знаємо.( діти роблять розминку, а потім розповідають скоромовки):

Артикуляційна розминка

  • «Летить жук»
  • « Комарик»
  • «Вітерець – пустунець»
  • Є у Шурочки в шухлядці шість молочних шоколадок;
  • Для жука пошила муха шапку, штанці і кожух;

Міряє щасливий жук шапку, штанці і кожух;

(за це лисичка дає нам пеньочки і ми переходимо через річку)

  1. Підійшли до хатиночки Курочки. Півник лежить в ліжку, на кухні чашки, чайник. Ми з корзинки дістаємо трави, ягоди. Вихователь разом з курочкою готує чай для Півника. Курочка вкладає Півника у ліжко. Малята, що потрібно зробити, щоб Півник скоріше заснув?( заспівати колискову).
  2. Підсумок.
  • Хто до нас приходив?
  • Що сталося з Півником?
  • Як ми йому допомогли?
  • Кого ми зустрічали? Яка лисичка?

А тепер нам час повертатися адже на нас чекає Ірина Юрівна та смачний м’ятний чай.

Категорія: Мої статті | Додав: Anelok (20.07.2016)
Переглядів: 1016 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Щоб додати необхідна авторизація
Copyright Bilyk Elena © 2015